Sophia the robot - BRAND endorsement - AVON

Brand endorsement la Brand Minds – Robotul Sophia

Brand Minds a trecut, s-au scris multe despre Sophia, dar nu putem rata o mică analiză cu privire la brand-urile care au ales să se promoveze în cadrul evenimentului și mai ales, endorsement-ul făcut de către Sophia.

Consider că a avea impresia că și celălalt știe tot ce știi tu, e cea mai mare greșeală în comunicare; drept urmare, vă spun (celor care nu știți) că endorsement-ul este acea formă de publicitate făcută de către persoane influente, credibile, care reușește să aducă un grad mare de awareness. Încă nu este clar? Citiți mai multe aici.

Brand-uri cunoscute au ales să se asocieze cu conceptul acestui eveniment, printre care se numără: Telekom, UniCredit Bank, BMW, Heineken, Coca Cola, D’S Damat, Styland, Avon.

• BMW a adus la pozat un I8. Aș fi spus la tester, dar nu e cazul într-un spațiu închis, deci maximum posibil se putea face o captură foto pentru postare pe social media.

• Telekom a asigurat internetul. Acum nu știu dacă e de bine sau nu, se vehiculează că eroarea Sophiei se datorează unui semnal wifi slab.

• Coca Cola, sucuri multe acidulate și nu numai etc. etc. erau acolo multe băuturi să nu moară nimeni de sete.

• D’S Damat aveau un stand, întrucât s-au gândit ei bine că vor veni mulți bărbați la eveniment. Sunt curioasă dacă au avut vreun client interesat sau a fost așa, doar awareness.

• Styland au îmbrăcat-o pe Sophia în fiecare zi a șederii ei în România. Sacourile semnătură i-au acoperit numai bine mâinile Sophiei, care, apropo, nu erau acele mâini cu capacitate mobilă. Le-a fost frică s-o trimită cu mâini și picioare funcționale, nu care cumva să fugă să facă vreo nefăcută.

• Cea mai cool prezenţă a avut-o Heineken, care a adus niște roboței, în asentiment cu mesajul robotului Sophia: dezvoltarea tehnologică capătă forme și întrebuințări diverse. Așa că cei însetați de… cunoaștere s-au putut răcori cu o bere adusă la picioarele lor.

Fotografiile sunt postate de către RealSophiaRobot pe instastory, ca mulțumire brand-urilor care au avut grijă ca ea să arate impecabil.

• UniCredit Band i-au făcut card Sophiei. Am fost așa emoționată să-l văd, mi-a părut rău că nu sunt robot să nu plătesc și costurile aferente. Multe controverse cu cardul, deși reprezentanții băncii au stipulat că este doar un card cu titlu onorific, asemeni cetățeniei pe care Sophia a căpătat-o în Arabia Saudită.

Interesant este că, deși nu știam că Sophia are și nume de familie, iată că Sophia girl se numește precum compania care a creat-o. Doar Shed Simove din acest motiv nu a putut primi card, pentru că se numea doar GOD, corect? (glumă ancoră pentru cei care au fost la Brand Minds)

Card Sophia Hanson - First bank account of a robot @UniCreditCard

• Și am ajuns la AVON. Ei bine, cu ceva vreme înainte de event,  AVON a propus în online, spre vot, trei nuanțe de ruj pentru a o ruja pe Sophia. Acum, ce să zic… Sophia avea nevoie de ruj, așa cum zic eu că are peștele nevoie de picioare. Ei, ca să nu fiu rea, da, AVON face campanii cool, iar printre cele wow se numără și Digital Divas. Însă nuanța de ruj câștigătoare și culoarea tare a sacoului… nu e de mirare că nu a mai vrut să vorbească. Și așa nu avea mâinile și picioarele la ea. (apropo, v-ați întrebat de ce? )

Da, mi-a plăcut că au fost prompți cei de la AVON și au fost primii sau cei care au făcut un deal profitabil, încât au reușit asocierea cu Sophia.

Roxana Minea, make up artist  este cea care a machiat-o pe Sophia și s-a documentat serios despre tipul de piele artificală, pentru ca machiajul să fie unul reușit. Păcat că Sophia nu a interacționat verbal cu ele.

SOPHIA poartă Rujul mark. Epic

Suntem LIVE cu Sophia the Robot care va purta pe scena BRAND MINDS 2018 cea mai votată nuanţă din gama mark. EPIC: Berry Bold. 💄👄✨ Roxana MINEA Make-Up ArtistOana Tache

Publicată de Avon Space pe 11 Mai 2018

Este de apreciat că și Sophia a postat în social media despre brand-urile care și-au dorit atât de mult o asociere cu ea, deci a fost cross community promotion pe bune. Aviz doritorilor pentru alte ediții și apariții ale Sophiei.

Previous: articol despre momentul Sophiei.

Next: articol despre informațiile prețioase de la Brand Minds.

Leave a Comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.