Provocarea constructiilor 3D pentru copii : XColony

Fiecare părinte vrea pentru copil tot ce este mai bun și util dezvoltării sale în contextul unei continue dezvoltări sociale și tehnologice. Dacă doriți antrenarea minții pentru intuiție spațială, îmbunătățirea capacitații de concentrare şi predicție, inițierea și consolidarea de relații sociale de prietenie și dezvoltarea de aptitudini estetice şi practice, atunci trebuie să dați șansa copilului de a urma unul dintre programele educațioanale XColony.

Motivație

Programele educaționale XColony implementează un model de învățare intersdisciplinar, care permite elevului să-și clarifice o temă de studiu abordată integrat, trecând peste frontierele ce despart științele exacte de arte, pentru a oferi noi parcursuri în direcția dezvoltării gândirii (procese și însușiri), limbajului (verbal și nonverbal), creativității științifice și imaginației. Kiturile stimulează relațiile de cooperare-colaborare la nivelul grupului (socializare individuală și lucrul în echipă) și dezvoltă competențe transversale cheie.

Activităţile propuse reprezintă o provocare, o mobilizare a curiozității, care îndeamnă la antrenarea intelectului, a gândirii laterale, la dezvoltarea memoriei şi atenţiei. Acestea urmăresc formarea deprinderilor de ordine şi precizie, dezvoltarea şi cultivarea intuiţiei, a spontaneităţii, a capacității de a rezolva rapid situaţiile problemă ce apar (aplicare a unei strategii) şi, nu în ultimul rând, utilizarea unui limbaj contextual caracterizat prin claritate, coerență și logică. În multe situații, kitul poate deveni companion al activităților curriculare curente, la toate nivelele de studiu în învățământul elementar (primar și gimnazial) și liceal, maximizând rezultatele procesului de învățare.

Prin parcurgerea acestor activități gândite pe baza platformei XColony, avantajul uriaș este ocazia oferită elevilor de a descoperi conexiuni între matematică și o varietate de domenii (biologie, astronomie, arhitectură, arte vizuale), lucru care conduce la o înțelegere unitară, firească a lumii înconjurătoare.

Eficienţa lor a fost măsurată (indicând o îmbunătăţire de 17% în medie la teste de inteligenţă spaţială) şi prezentată comunităţii educatorilor prin conferinţe şi publicaţii internaţionale în domeniile psihologiei educaţionale, creativităţii matematice şi educaţiei spaţiale.

Xcolony1 xcolony3

Leave a Comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.