O campanie de fidelizare este mai interesantă atunci când aduce în prim plan conceptul de gamification. Provocarea parcugerii unor etape este interesantă pentru utilizatorul motivat să câștige nu doar experiență, dar și premii consistente.
Caroli Foods Group anunță lansarea campaniei “CASA CAROLIȘTILOR ” ce adună sub același acoperiș virtual (http://casacarolistilor.ro/) întreaga familie de produse lansate în fabrica din Pitești. Derulată în perioada 15 decembrie 2015 – 30 martie 2016, campania „CASA CAROLIȘTILOR” invită consumatorii să viziteze și să exploreze Casa Caroliștilor, având posibilitatea să aleagă cadouri ideale atât pentru propriile case, cât și pentru sine, prin simpla achiziție și înscrierea de produse Caroli Foods – Caroli, Sissi, Campofrio, Maestro pe platforma Casa Caroliștilor.
Casa Carolistilor ilustrează casa virtuală perfectă pentru orice familie, fiecare cameră asemănându-se cu o cameră reală: în lobby avem posibilitatea să ne cunoaștem (are loc înregistrarea), în bucătărie să îți alegi premiile dorite, iar în dormitorul lui Șervețel primești sfaturi utile de parenting, nutriție sau lifestyle. Platforma este interactivă și atractivă atât pentru părinți, dar mai ales pentru copiii care îl recunosc și îndrăgesc pe Șervețel. Ne dorim ca fiecare utilizator să se simtă ca acasă în experiența din online și să interacționeze cu elementele surpriză ale platformei. Ne așteptăm ca după familiarizarea cu produsele Caroli, Sissi, Campofrio și Maestro în cadrul unei platforme virtuale, dorința de consum să fie transpusă în realitate, prin achiziția de produse de calitate din carne.
Experiența inedită a platformei implică vizita virtuală a casei Caroliștilor, explorarea fiecărei camere și descoperirea unor premii atrăgătoare, disponibile pentru achiziție prin intermediul CaroLeilor, moneda de tranzacție a platformei. Orice produs Caroli, Campofrio, Sissi sau Maestro achiziționat din magazine și înscris pe platformă poate să aducă consumatorii mai aproape de premiile garantate și de marele premiu, o casă în valoare de 50.000 euro.
Pentru a intra în campanie, consumatorul va trebui să își facă cont pe www.casacarolistilor.ro/ și să înscrie lotul și valoarea produselor achizitionate, precum și data bonului fiscal. Pentru fiecare înscriere, el va beneficia de un anumit număr de CaroLei în funcție de valoarea achiziției. La fiecare 20 Carolei acumulați, va primi o șansă la marele premiu, o CASĂ în valoare de 50.000 de euro.
“Prin intermediul platformei Casa Caroliștilor, ne-am propus să ne apropiem cât mai mult de consumatorii noștri și dorim să le răsplătim loialitatea, dar mai ales faptul că brandurile Caroli, Sissi, Campofrio și Maestro sunt apreciate și fac parte din viața lor, zi de zi. Pe platformă, ei pot colecta CaroLei ce pot fi transformați în premii consistente. De asemenea, le-am pregătit consumatorilor, în semn de apreciere, un complex de sfaturi și recomandări, din diverse arii de interes, precum parenting, nutriție și lifestyle” a afirmat Adelina Mircea, Junior Category Manager Caroli Foods Group.
Succes la muuuulte premii!